








ЖК /Чайка\, який Ви знаєте – це найбільший кондомініум Європи:
Ми змінюємося, щоб бути ближчими до Вас


Із задоволенням розповімо чому саме ми вирішили змінити логотип?
Ми провели опитування.
На підставі проведених нами опитувань, анкетувань та інтерв'ю ми встановили головні емоційні інсайти, за якими люди обирають житловий комплекс /Чайка\.
Результат нас приємно здивував!
Якщо в більшості випадків люди вибирають інші житлові комплекси тому, що "зручно", "близько до метро" або "гарне співвідношення ціна/якість" (тобто виходячи, в основному, з раціональних міркувань), то ті люди, хто вибрав житловий комплекс /Чайка\, відзначали, що "тут вони відчувають себе /вдома\.
Тобто крім раціональних переваг, люди говорили про емоційний зв'язок. Виходячи з отриманих даних, в основу посилів, які несе брендинг, лягла саме ця емоція, можливо, одна з найсильніших людських емоцій, -
коли я в житловому коплексі /Чайка\ - /Я вдома\.
І нове позиціонування передбачає розвиток саме цього емоційного зв'язку з потенційними мешканцями житлового комплексу /Чайка\.

Фірмові елементи / \
символізують дах будинку
Пояснюючи, що коли
я в ЖК /Чайка\ - /я вдома\
Комунікаційна платформа /я вдома\ - про відчуття легкості у слові "фууух", адже /дім\ - це місце, де ти в безпеці, де можна бути собою. Місце, де можна нарешті відпочити від важкого дня, де лунають голоси дітей та відчувається аромат смачної домашньої їжі . Тут завжди на тебе чекають та піклуються.
ЖК /Чайка\ - це саме те місце, де почуваєш: /Я вдома\!
